50% ΕΚΠΤΩΣΗ σε κάψουλες και ταμπλέτες!ΚάψουλεςΤαμπλέτες * Μόνο για λίγες ημέρες

Πολιτική αλλαγών και επιστροφών

Πολιτική αλλαγών και επιστροφών (πολιτική υπαναχώρησης)

1. Πακετάρετε όλα τα αντικείμενα στις αρχικές τους συσκευασίες. Τα αντικείμενα που είναι αγορασμένα ως σετ πρέπει να επιστραφούν ως σετ (πχ ένα τραπεζάκι μαζί με τα πόδια του).
2. Συμπληρώστε την φόρμα επιστροφής που βρήκατε στην παραγγελία σας.
3. Επισυνάψτε ένα αντίγραφο της απόδειξης πληρωμής και επιδείξτε έναν τρόπο επιστροφής των χρημάτων σας (κατάθεση σε τράπεζα ή επιστροφή στην πιστωτική κάρτα)
4. Στείλτε το δέμα σ’ αυτή την διεύθυνση:
Σολωμού 15 & Ιουστινιανού 3
55134, Θεσσαλονίκη
5. Αφού στείλετε το δέμα σας, παρακαλώ ενημερώστε μας με email στο services@coffeelife.gr.

Ποιά αντικείμενα μπορούν να επιστραφούν

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε , αζημίως και χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβει τα προϊόνταΣτην περίπτωση αυτή επιβαρύνεται ο πελάτης μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφονται βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε ο πελάτης , χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την σχετική απόδειξη λιανικής πώλησης

Για την επιστροφή των προϊόντων, οι πελάτες πρέπει να επισυνάψουν ένα αντίγραφο της απόδειξης αγοράς και να συμπληρώσουν την φόρμα επιστροφής.

Κανόνες επιστροφής και αλλαγής ελαττωματικών προϊόντων:

Οι πελάτες μπορούν να ειδοποιήσουν τον πωλητή για ελαττώματα στα προϊόντα της παραγγελίας τους εντός 30 (τριάντα) ημερών από την ημέρα παραλαβής των αντικειμένων. Η μοναδική εξαίρεση αφορά ελαττώματα που δημιουργήθηκαν από ευθύνη του πελάτη.

Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν να λάβουν προϊόντα σαν αντικατάσταση και μπορούν να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων. Σε αυτή την περίπτωση τα ελαττωματικά αντικείμενα πρέπει να επιστραφούν στον πωλητή μαζί με όλα τα παρελκόμενα (συσκευασία, οδηγίες ή ετικέτες) και σε καλή κατάσταση.

Εφόσον ζητηθεί επιστροφή χρημάτων, αυτή θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η αρχική πληρωμή.

Για την επιστροφή των προϊόντων, πρέπει να επισυνάψετε ένα αντίραφο της απόδειξης αγοράς και να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής.

Η πολιτική μας για τις αλλαγές και επιστροφές περιγράφεται παραπάνω. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι υποχρεωμένα να έχουν αναρτημένη την πολιτική επιστροφής. Αν ένα κατάστημα δεν αναρτήσει πολιτική επιστροφής, είναι υποχρεωμένο από τον νόμο να δεχτεί επιστροφές εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.